miércoles, 10 de febrero de 2010

A VOLTAS CÓ AMOR

Querido amigo,

Eu quería falar contigo, xa que quero que saibas que te quero, pero non é un sentimento calquera, é de verdade, cada cousa lémbrame a ti.Eu non quero que isto sexa dun día, senón, que quero algo serio; logralo gustaríame moito. Creo que por intentalo nunca se perde nada, eu quería que isto o soupeses por se ti queres o mesmo, senón é así e estou errada , non pasa nada, compréndoo aínda que me doa moitísimo. Agora xa o sabes, e es ti o que ten que decidir

María 3º ESO

Querida amiguiña,

Somos coñecidos desde hai tempo. Non temos unha amistade moi alá pero sei que chegará a bon porto. Ti es simpática e amable e eu intento corresponderte de igual forma.

Sinto mais agora teño que marchar ao estranxeiro, espero que aínda estés libre cando volva. Mentras tanto direille a un amigo de confianza que te coide moito

Un bico Xaime 3º ESO

Ola,

Ti a min non me coñeces pero eu non fago máis que pensar en ti día e noite, mañá e tarde, soñar contigo. Gustaríame que me coñeceras pero sei que non me corresponderías, só quero que saibas que tes un pequeno corazón conquistado no mundo...

Con amor..... Anónimo (3º ESO)

No hay comentarios:

Publicar un comentario