viernes, 13 de febrero de 2009

Es como un raio de luz

que ilumina o meu camiño

o meu camiño na penumbre

é alumado polo teu sorriso

2º ESO

Ti, querida do meu corazón

teño moito que agradecerche

pero sobre todo o teu amor

Cando me miras síntome querido

por iso non esquezo o aniversario do amor

2º ESO

Ti es a persoa que pido

pois sin ti non vivo.

Ti es a miña alma

que ao verte me asalta

2º ESO

Queridiña da miña alma!

Cada vez que te vexo meu corazón latexa máis forte que nunca. Todo en ti é perfecto, a tua cara, o teu cabelo, o teu sorriso, a tua roupa...

Cando sorís sinto felicidade na miña alma. Quérote

2º ESO

Eres a miña media laranxa

eres o meu amor

Ti es o meu corazón

Non me deixes só!

Disfrutamos un tempo

de grandeamor

Espero seguir máis anos

Non me rompas o corazón

2ª ESO

Porque a túa alma encadeoume,

porque o teu sorriso enganchoume,

porque non deixo de pensar no teu nome.

e atravesoume o peito e tatuóuseme permanentemente.

E así é como te quero eu

quérote dar agarimo o resto da miña vida

quero que os meus ollos vexan como te quero

2º ESO

No hay comentarios:

Publicar un comentario